panic attack - george grie

mandag 20. desember 2010

....som alle tidligere år.....

Julestri-panikken har tatt meg!! Jeg vet egentlig ikke helt hvorfor... kanskje fordi vaskebøtta har stått på gulvet siden ....forrige natt...eller var det natt til i dag.... Stua var ryddig og fin, helt til jeg skulle vaske støvet (og legge det pent på plass igjen, etterhvert).. Nå ser det litt mer kaotisk ut. Hva gjør jeg feil? Nå sitter jeg med farge i håret, tidligere i kveld sydde jeg på noe klær (skal sikkert bruke det i jula), og nå sitter jeg her, igjen... Panikken BURDE ta meg, ja!
Man bør kanskje lette på den spretne (var engang, så jeg lever lenge på den) ræva. Burde vel egentlig tatt et bilde av hjemmet og lagt ut, men jeg vil da ikke spre en epidemi av depresjon nå i disse gledelig tider. OK folkens; ha ei RIKTIG GLEDELIG JUL, og la det kommende året bli fyllt med spennende utfordringer, kjærlighet til dem du har nær og kjær, tid med eventuelle barn, tid med de gamle som ofte sitter alene og en lyst til å spre glede og varme!! GODT NYTT ÅR!!! kort og godt..

1 kommentar: